כמה שאלות שעלייך לשאול עצמך לפני הזמנת שירותי איתור נזילות

Wiki Article

אין היום מאתר נזילות אחר, ואין חלופה למצלמה תרמית. זוהי השיטה בה כל אנשי המקצוע משתמשים היום ומצליחים גם בזמן קצר, וגם ללא חפירה, שבירה ועקירה של מרצפות, לדעת היכן יש נזילה ולטפל בה מידית.

נזילה בכל מקום בבית, כמו גם בשטחים חיצוניים יכולה להעיק מאד על איכות החיים שכן היא משבשת את אורך החיים, הנזילה גורמת לנפיחות בקירות, עובש ורטיבות וכל מה שגורע ממראה המבנה, כמו שנזילה שאינה מטופלת עלולה לגרום לתחלואים בקרב בני הבית והתפוררות של קירות.

ישנם מקרים בהם המצלמה התרמית אינה מצליחה לאתר מקור הנזילה בצנרת המים, ולפעמים אף לא לאתר צנרת בכלל. זה תלוי בדרך כלל במרחק וסוג החיפוי. מאתר נזילות מומחה עושה שימוש בסוגים שונים של ציוד מתקדם לאיתור נזילות מים.

לכאורה הנזק בו הבחינה חנה מבאר שבע לא היה דרמטי במיוחד. אבל גם כשמדובר בנזילות "פשוטות" הן יכולות להתפתח ולפתח עובש וכתמים בקירות. עצם יכולתה של המצלמה לסרוק שטחים נרחבים מאפשר לעמוד על כשלים אפשריים שעדיין לא נראים לעין, אבל עתידים בזמן הקרוב להפוך ל"כאב הראש" הבא שלכם.

אם נדחה את האיתור והתיקון של הנזילה, לא רק שהיא עלולה להחמיר, היא עלולה לגרום לעוד המון בעיות הפוגעות באיכות החיים שלנו וגם בערך של הנכס.

יתרונות של איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית וציוד מתקדם

הסימנים לנזילה בבית יכולים להיות, רטיבות מעל הפאנלים, על הרצפה. נזילות על הקיר, וכאשר יש נזילת מים, זה לא קורה רק בחדרים הרטובים אלא בכל חדרי הבית.

כיום ניתן לבצע איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית, בזמן שפעולה זאת מקלה מאד על מי שסובל מרטיבות במבנה, כמו גם שבאמצעות איתור נזילות איתור נזילות במצלמה תרמית, מחיר העבודה יהיה נמוך יותר וזאת משום שהוא נעשה באופן נקודתי, ללא פגיעה במבנה.

המלצות לקוחות "הייתה לי בעיית רטיבות רצינית מספר אינסטלטורים שהיו פה ולא עלו על זה" אתם עליתם על זה אתם סידרתם את זה אני מודה לכם על העבודה צפו בסרטון

איך אדע שעליי להזמין מומחה לאיתור נזילות באמצעות גלאי נזילות מים?

המצלמה חודרת אל המקומות שבהן יש נזילה כמו אל קירות, בין גגות, חומרי איטום, מרזבים או כל מקום שנראה כי יש בו נזילה וזאת תוך שמירה על שלמות האלמנטים השונים במבנה.

בבואנו לבחון עלות איתור נזילות מים נתייחס למורכבות העבודה ולתנאים בשטח. לגבי השאלה: כמה עולה איתור נזילות, מחירים של איתור נזילות עם מצלמות תרמיות יהיו גבוהים במעט מאלו של איתור נזילות בשיטה הישנה.

אתם צריכים להבין כי נזילה בבית היא הרת אסון וככל שנקדים לטפל בה כך הטיפול יהיה יותר זול וכך הטיפול יהיה יותר

ככל שמחכים עם צנרת ישנה נוזלת הנזק שנגרם למבנה הולך וגדל, וכך גם התיקון. אנו בתרמו-שי יודעים לזהות במדיוק את מיקום הפיצוץ ולתקן את הפיצוץ בצנרת.

Report this wiki page